Prodaja na kućnom pragu
Naljepnice za teglice s medom PDF Ispis E-mail
Subota, 27 Studeni 2010 18:28

mala_etiketa_nova_2007Svi pčelari koji to žele mogu kupiti naljepnice MED IZ VLASTITOG PČELINJAKA.

Naljepnice su registrirane kao robni žig u Hrvatskom zavodu za intelektualno vlasništvo pod brojem Z20010402A i nije ih dozvoljeno kopirati ili imitirati. O svim korisnicima naljepnica vodi se evidencija na internetskoj stranici www.pcelinjak.hr. Korištenje naljepnice izvan ove evidencije nije dozvoljeno te će biti tretirano kao krađa intelekturalnog vlasništva.

Naljepnice su pakirane u roli od 250 kom, dimenzije 4,4 x 16 cm za teglice od 450 g i za 900 g.


Naljepnica ss s kvalitetnim dotiskom osobnih podataka koji se ne briše i otporan je na vlagu.

Dotisak može obuhvatiti slijedeće podatke, ili samo dio njih:

teglice_sa_etiketamaIme i prezime
Adresa
Poštanski broj i mjesto
telefonski broj
Matični broj OPG-a i/ili punionice

vrsta meda
geografsko podrijetlo
datum do kada je najbolje koristiti med
neto masu (težina ili zapremina)

Ažurirano Petak, 22 Svibanj 2015 22:32
Više...
 
Ponuda iz orka LAB-a PDF Ispis E-mail
Četvrtak, 02 Rujan 2010 21:57

orka_lab2



Vrijedna Katarina Šplajt iz ORKA LAB-a, smještenog u Centru male privrede,  Savica Šanci 119, poslala nam je ponudu cijele „hrpe" raznorazne ambalaže za unapređenje naše prodaje, kao i spisak eteričnih ulja za proširenje liste naših proizvoda. Cjelovit cjenik možete zatražiti na Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Ažurirano Četvrtak, 09 Rujan 2010 14:20
Više...
 
Kako do vlastite ambalažne vrećice? PDF Ispis E-mail
Petak, 23 Listopad 2009 12:07

brendirana_i_tipska_vrecicaTipizirane ili brendirane vrećice već su uvelike zavladale našim tržištem. Nema bolje trgovine koja vam kupljenu robu neće staviti u vlastitu plastičnu vrećicu. Doduše ova moda zagadila je zemaljsku kuglu, ali to nije do ambalaže već je u svakom slučaju do nas i naše kulture. U svakom slučaju kulturni stanovnik našeg globusa neće plastiku bacati već će ju odlagati u za to predviđena odlagališta. No, to je druga tema. Danas su vrećice standard kojeg niti pčelari neće moći izbjeći. Onaj koji drži do sebe i kvalitete svoje usluge svakako će  i sam osigurati vlastitu ambalažu, bilo da se radi o tipskoj ili će dati izraditi vrećicu s vlastitom porukom i grafičkim rješenjem.

Na fotografiji lijevo je brendirana vrećica - s vlasitim logom i promidžbenom porukom, a desno je tipska "pčelarska" vrećica.

Malo smo se raspitali o cijenama i dobili smo slijedeću ponudu:

Ažurirano Utorak, 01 Ožujak 2011 12:21
Više...
 
Mali pčelar i prodaja pčelinjih proizvoda - I i II dio PDF Ispis E-mail
Utorak, 02 Lipanj 2009 09:48

Mali pčelar i prodaja pčelinjih proizvoda - I dio

Kako s jednim prekidom pčelarim ukupno osam godina, s 10 do 14 LR košnica, razmišljam o daljnjoj strategiji razvoja svog malog obiteljskog pčelarskog gospodarstva. Da bih mogao planirati strategiju krenuti ću redom: od definiranja vizije i misije, postaviti ću si strategijske i taktičke ciljeve kako bih mogao operativno djelovati u poslovanju s pčelinjim proizvodima:

  • Vizija:
    • Izvrstan i prepoznatljiv biološki pčelinji proizvod u rukama sretnog potrošača;
  • Misija:
    • Vlastita proizvodnja pčelinjih proizvoda utemeljena na biološkim načelima kroz provedbu tehnoloških mjera i primjenu bioloških i biološki prihvatljivih sredstava u svim razvojnim stupnjevima pčelinjeg društva, primarnoj proizvodnji sve do izravne prodaje izvrsnih pčelinjih proizvoda krajnjem potrošaču vodeći brigu o zaštiti njegovog zdravlja i jačajući njegovu svijest o globalnom značaju pčelarstva i kvaliteti prehrane.

Ažurirano Utorak, 02 Veljača 2010 13:32
Više...
 
Mali pčelar i prodaja pčelinjih proizvoda PDF Ispis E-mail
Petak, 24 Travanj 2009 12:07

Mali pčelar i prodaja pčelinjih proizvoda

Kako s jednim prekidom pčelarim ukupno osam godina, s 10 do 14 LR košnica, razmišljam o daljnjoj strategiji razvoja svog malog obiteljskog pčelarskog gospodarstva. Da bih mogao planirati strategiju krenuti ću redom: od definiranja vizije i misije, postaviti ću si strategijske i taktičke ciljeve kako bih mogao operativno djelovati u poslovanju s pčelinjim proizvodima:

  • Vizija:
    • Izvrstan i prepoznatljiv biološki pčelinji proizvod u rukama sretnog potrošača;
  • Misija:
    • Vlastita proizvodnja pčelinjih proizvoda utemeljena na biološkim načelima kroz provedbu tehnoloških mjera i primjenu bioloških i biološki prihvatljivih sredstava u svim razvojnim stupnjevima pčelinjeg društva, primarnoj proizvodnji sve do izravne prodaje izvrsnih pčelinjih proizvoda krajnjem potrošaču vodeći brigu o zaštiti njegovog zdravlja i jačajući njegovu svijest o globalnom značaju pčelarstva i kvaliteti prehrane.

Ažurirano Utorak, 02 Veljača 2010 23:52
Više...
 
Unapređenje prodaje pčelinjih proizvoda PDF Ispis E-mail
Petak, 06 Ožujak 2009 11:25

Damir Rogulja:

Unapređenje prodaje pčelinjih proizvoda

u svjetlu novih odnosa na tržištu nakon donošenja Pravilnika o vođenju upisnika registriranih i odobrenih objekata te o postupcima registriranja i odobravanja objekata u poslovanju s hranom.

picture1

Uvod

Neograničenom i slobodnom prodajom naših proizvoda koju nam je omogućio novi Pravilnik stavljeni smo u poziciju da možemo odgovorno i samostalno kreirati našu komunikaciju u svom segmentu tržišta - i tu se trebamo dobro pripremiti te šansu što efikasnije iskoristiti.

Na brojnim predavanjima na temu prodaje i marketinga naši stručnjaci gotovo redovito se koriste primjerima velikih, uglavnom američkih, prodajnih sustava i tržišta.

Iz toga, nekako, proizlazi da je trgovina izmišljena u Americi.

Zašto je tomu tako?

Američki autori su među prvima počeli sustavno istraživati zakonitosti tržišnog ponašanja, a stoga što su razvili jedno od najsnažnijih svjetskih gospodarstava mnogi u svijetu su se željeli ugledati u njih. Naši predavači nisu izuzetak. Mnogi su skloni nekritički prenositi iskustva velikih ekonomija, sustava i tržišta, a u manjini su oni koji su si dali truda da u vlastitoj sredini pronađu obrasce ponašanja ili uzorke proizvoda koji će oslikavati dobro tržišno ponašanje malih gospodarskih subjekata na malom tržištu.

U ovom izlaganju nastojao sam u našoj svakodnevnici pronaći primjere iz kojih pokušavam izvući pokazatelje dobrog tržišnog ponašanja, te ukazati na aktivnosti koje vode povećanju interesa za pčelinje proizvode kao i povećanju njihove potrošnje.

Uspješna prodaja na kućnom pragu zasniva se pretežito na tri osnovne sastavnice i to VJEŠTINI PRODAVAČA, PROIZVODU I KOMUNIKACIJSKIM ALATIMA, JAVNOJ (ili društvenoj) PERECEPCIJI O MEDU i ostalim pčelinjim proizvodima.

Ažurirano Četvrtak, 12 Ožujak 2009 09:31
Više...