Na koje pčelarske sajmove idemo
Autor Damir Rogulja   
Četvrtak, 29 Siječanj 2015 11:27

sajmovi_najavaUP „Pčelinjak" ove godine svoje članove vodi na pčelarske sajmove u Gudovcu, Szekesfehervaru i Celju, a uz članove našeg društva pozvali smo i sve članove Gradske pčelarske službe 112 da nam se priključe.

Kako su u prošloj sezoni najbrojniji „novaci" u GPS 112 bili iz Pčelarskog društva Samobor i Sveta Nedjelja njihovim članovima smo omogućili da nam se priključe na putu u Gudovec. Po njih ćemo poslati autobus u subotu, 7. veljače u jutro, a nas će autobus pokupiti usput. Pčelarima Bujštine smo pak pomogli oko organizacije ručka u Bjelovaru.

Članove našeg partnerskog pčelarskog društva iz Nađkanjiže, s kojima u suradnji smo organizirali međunarodni regionalni pčelarski sajam Sivka u Varaždinu, pokupit ćemo na putu u Szekesfehervar u subotu 28. veljače.

Surađujemo i stalo nam je do dobrih i kolegijalnih odnosa u struci, stalo nam je do razvijanja empatije u pčelarstvu i prema pčelarstvu, kako ovim akcijama tako i našim permanentnim djelovanjem u pčelarskoj zajednici.

Ažurirano Četvrtak, 29 Siječanj 2015 11:32

Poziv u posjet Apisloveniji
Autor Damir Rogulja   
Srijeda, 28 Siječanj 2015 11:20
apislovenija2015
Ažurirano Srijeda, 28 Siječanj 2015 11:24

Uređeno pčelarstvo i carsko pčelarstvo
Autor Damir Rogulja   
Nedjelja, 25 Siječanj 2015 10:07

pogledŠirom svijeta poznato je da je slovensko pčelarstvo jedno od najorganiziranijih stručnih djelatnosti uopće, a kako to izgleda vrijedno je pogledati na video prilogu https://vimeo.com/117595966

Kad usporedimo hrvatsko pčelarstvo sa slovenskim može nas uhvatiti samo neizmjerna tuga.

Tamo vidimo rad, red, veliku ljubav prema pčeli i pčelarstvu, suradnju, međusobno uvažavanje i altruizam u postizanju zajedničkih ciljeva.

Najkvalitetnija pčelarska organizacija na svijetu nam je tako blizu, a opet tako daleko.

Ažurirano Nedjelja, 25 Siječanj 2015 10:16
Više...

PIP pokrenuo Internet trgovinu pčelarske opreme
Autor Damir Rogulja   
Četvrtak, 22 Siječanj 2015 17:20

za_web

Pisarovina, 22. siječnja 2015.-

Tvrtka PIP d.o.o. pokrenula je Internet trgovinu pčelarske opreme i pribora. Na www.medopip.hr nudi se široka paleta kvalitetne pčelarske opreme, alata, hrane za pčele, satnih osnova, selekcionirane matice i stručne literature.
Sve potrebno za Vaše pčelarstvo od sada možete pronaći na jednom mjestu bez obzira da li je pčelarstvo Vaš profesionalni odabir ili koristan hobi, te plaćati kreditnim/debitnim karticama na rate. Na www.medopip.hr možete kupovati, pretraživati i uspoređivati proizvode, pratiti blog o pčelarstvu i sudjelovati u akcijama i nagradnim igrama.
Svi budući kupci koji se pretplate na newsletter dobivaju kod za popust od 5% za prvu kupnju na Internet trgovini do kraja veljače 2015. godine.
Na Internet trgovini su o svakom proizvodu prikazane osnovne informacije, a za detalje PIP možete kontaktirati na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Ažurirano Petak, 23 Siječanj 2015 10:57

Stigao „Pčelar“ 1/15
Autor Damir Rogulja   
Utorak, 13 Siječanj 2015 10:52

lat-naslovna1_15Časopis „Pčelar" broj 1/15 danas, 13. siječnja, stigao je u Zagreb. Tijekom dana naklada će biti adresirana i zapakirana te ćemo ju sutra u jutro poslati pretplatnicima u Hrvatskoj.

Sadržaj posljednjeg broja možete pogledati ovdje.

Ove godine primili smo nešto manje uplata za pretplatu u 2015. godini pa smo stoga naručili i manju nakladu časopisa. Svi oni koji su uplatili pretplatu za 2015. godinu i o tome nam poslali obavijest na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript , do 31. prosinca 2014. godine, svoj primjerak časopisa primit će već ovom pošiljkom. S 15. siječnja zaključujemo nakladu za ovu godinu. I ovaj put ćemo uzeti nešto veću nakladu od one za koje smo primili uplate pa će se pretplatiti moći i naknadno ali SAMO pod uvjetom da prethodno provjerite da li imamo na zalihi još slobodnih primjeraka. Svima koji nam se budu naknadno priključili prvi broj ćemo poslati zajedno s drugim početkom veljače.

Vrijedno je ponoviti da to radimo stoga što je svaka financijska transakcija prema inozemstvu izuzetno skupa i to proporcionalno veća što je transfer novca manji. Jednokratnim plaćanjem SPOSU osiguravamo konkurentnu cijenu od 290,00 kn.

Ažurirano Utorak, 13 Siječanj 2015 11:03
Više...

Upućen zahtjev Centru za vozila Hrvatske
Autor Damir Rogulja   
Srijeda, 31 Prosinac 2014 11:39

borbeno_pcelarstvoUP "Pčelinjak" danas je uputio Zahtjev Centru za vozila RH da povuče svoj naputak o provedbi Pravilnika o uvjetima kojima moraju udovoljavati pčelarska vozila jer je po našem mišljenju taj Pravilnik u koliziji sa Zakonom o udrugama, Zakonom o sigurnosti prometa na cestama i Ustavom RH.
UP „Pčelinjak" je pred Ustavnim sudom Hrvatske pokrenuo postupak ocjene suglasnosti članka 3., 4. i 5. Pravilnika o uvjetima kojima moraju udovoljavati pčelarska vozila («Narodne novine» br. 93/2013.), - s odredbom članka 2. stavka 1. točke 31. Zakona o sigurnosti prometa na cestama («Narodne novine» br. 67/08. i dalje), Zakona o udrugama  i Ustavom RH (u nastavku).
Kopiju Zahtjeva Centru za vozila RH uputili smo i na adrese na koje je Centar taj svoj naputak i dostavio, a kopiju našeg zahtjeva su dobili i svi članovi udruge UP "Pčelinjak":

Uputa o postupanju CVH upućena Stanicama za tehnički pregled i adresama prema dostavi:

pravilnik1 pravilnik2 pravilnik3 pravilnik4

Prijedlog UP "Pčelinjak" Ustavnom sudu Republike Hrvatske (otvorite klikom)

Ažurirano Srijeda, 31 Prosinac 2014 12:48
Više...

Sretan Božić i nova 2015 godina
Autor Damir Rogulja   
Srijeda, 24 Prosinac 2014 11:11

sretan_boi_i_nova_15

UP "Pčelinjak" s partnerima u projektu:

PČELARSKO DRUŠTVO „LIPA"
PČELARSKA UDRUGA "PROPOLIS"

PČELARSKO DRUŠTVO „ZAGREB"
PČELARSKA UDRUGA SAMOBOR I SVETA NEDELJA
PČELARSKA UDRUGA BISTR
A
PČELARSKA UDRUGA "MOSLAVINA" ČAZMA

Ažurirano Srijeda, 24 Prosinac 2014 11:24

Komplet časopisa Pčelar za 2014. godinu
Autor Damir Rogulja   
Utorak, 23 Prosinac 2014 12:05

a_pelar_2014Komplet časopisa „Pčelar" za 2014. godinu možete dobiti po posebnoj pogodovnoj cijeni od 200,00 kn plus poštanski troškovi. Sadržaj 12 brojeva izašlih tijekom prošle godine možete pogledati na http://spos.info/godine/brojevi-casopisa-pcelar-objavljeni-u-2014-godini/.

Količina kompleta je ograničena, a kontaktirati nas možete poštom na UP „Pčelinjak", Svačićev trg br. 11, 10000 Zagreb; telefonom na: 098/322 413 i e-mailom na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Komplet ćemo vam poslati pouzećem, odnosno platiti ćete ga pri preuzimanju.

Ažurirano Utorak, 23 Prosinac 2014 12:08

Pčelar 12/2014
Autor Damir Rogulja   
Utorak, 23 Prosinac 2014 11:23

lat-naslovna12_14Časopis „Pčelar" broj 12/14 konačno je stigao jučer, 22. prosinca i danas u jutro je poslan hrvatskim pretplatnicima. Kašnjenje u tisku i distribuciji uzrokovano je radi čekanja na objavu teksta o novim uvjetima pčelarenja u Srbiji, odnosno radi  novih odredbi zakona koji će od 1.1.2015. velikoj večini srpskih pčelara i malih poljoprivredika uvesti nove namete u iznosu od 96.000 dinara. Ova prilično drastična mjera zasigurno će prouzročiti vrlo ozbiljne egzistencijalne probleme kod mnogih koji su svoj kruh pokušali pronaći u poljoprivredi i pčelarstvu susjedne države.

Ove godine primili smo nešto manje uplata za pretplatu u 2015. godini pa smo stoga naručili i manju nakladu časopisa. Svi oni koji su uplatili pretplatu za 2015. godinu i o tome nam poslali obavijest na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript , do danas 23. prosinca, svoj primjerak časopisa primit će početkom slijedeće godine. Svi ostali koji nas o svojoj uplati nisu obavijestili i svi koji će se na časopis pretplatiti do 15. siječnja i o tome će nas obavijestiti, prva dva primjerka dobit će početkom veljače.

Ažurirano Subota, 27 Prosinac 2014 23:28
Više...

Predavanje Posebna svojstva meda očima farmaceuta
Autor Damir Rogulja   
Subota, 13 Prosinac 2014 18:09

kresimir_sankovicŽelite li saznati koja su posebna farmaceutska svojstva meda dođite u petak, 19.prosinca 2014. u 18,00 sati u Preradovićevu 29. U prostorijama mjesnog odbora „Kralj Petar Svačić" Udruga pčelara „Pčelinjak" organizira predavanje prof.dr.sc.Krešimira Sankovića pod naslovom „Posebna svojstva meda očima farmaceuta".

Brojni stručnjaci tvrde da su sve vrste meda, bez obzira na porijeklo, dobre za čovjeka.

Med je sve popularniji kao zdrava hrana, posebno u svjetlu istraživanja koja ukazuju na njegovu moć u borbi protiv mikroba. Bogat je antioksidantima, kemijskim tvarima koje sprječavaju oštećivanje ćelija koje uzrokuju slobodni radikali.

Ažurirano Subota, 13 Prosinac 2014 18:25
Više...

Primljeni novi članovi u Gradsku pčelarsku službu 112
Autor Damir Rogulja   
Petak, 12 Prosinac 2014 23:22

img_a7852Na kraju još jedne uspješne sezone projekta, koji u kontinuitetu traje već osam godina, večeras je na prigodnoj svečanosti, u prostorijama UP „Pčelinjak", u Gradsku pčelarsku službu 112 primljeno šesnaest novih članova i to:

Iz pčelarskog društava „Lipa": Habijanec Franjo;

iz Udruge pčelara „Pčelinjak": Jerman Matija, Klobučar Nikola, Knezović Bruno, Kovačević Tihomir, Leka Nikola, Radović Boris;

iz Pčelarske udruge „Samobor i Sveta Nedjelja": Bošković Stjepan, Delić Tunjo, Jurić Mile, Pintarić Franjo, Radman Zoran, Šoić Drago

i iz Pčelarskog društva Zagreb: Brletić Damir, Novak Marijan i Vedak Dragutin.

Ažurirano Subota, 13 Prosinac 2014 08:40
Više...

Poziv ekološkim pčelarima
Autor Damir Rogulja   
Četvrtak, 04 Prosinac 2014 10:16

biolmielDragi pčelari,

BIOLMIEL, međunarodno ocjenjivanje najboljih organskih medova održat će se u Bariju (Italija) od 11. do 13. prosinca. Rok za dostavu uzoraka meda, ovdje u Bariju, je 8. prosinca. Za svaku vrstu meda potrebno je poslati po 3 teglice od 250 g minimum: dvije s vašom deklaracijom i jednu bez. Adresa gdje možete poslati uzorke je:

CIBI
Preko Ottavio Serena 37
70126 Bari, Italija
(Tel:. +39 080 5582512)

Za registraciju na natjecanje molimo poslati nam natrag priloženi ispunjen obrazac - jedan za svaku vrstu meda, ili ispunite registraciju online na: http://premiobiol.it/biolmiel/en/il-premio/scheda-di-iscrizione/. Ako želite više informacija o dodjeli priznanja molimo posjetite našu web stranicu www.biolmiel.it, ili nam se obratite na naš email Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript . Također nas možete zvati tijekom radnog vremena na + 39 080 5582512 i izvan radnog vremena, na +39 333 9554013.

Hvala vam na pozornosti i srdačan pozdrav,

Daniela Caretto

Ažurirano Četvrtak, 04 Prosinac 2014 10:25

20. svibnja Svjetski dan pčele?
Autor Damir Rogulja   
Utorak, 02 Prosinac 2014 11:28

svetovni_dan_cebel_9Danas je Udruga pčelara "Pčelinjak" poslala potporu inicijativi Čebelarske zveze Slovenije da se 20. svibnja proglasi Svjetskim danom pčele slijedećeg sadržaja:

Poštovani gospodine Noč,

Udruga pčelara „Pčelinjak“ iz Zagreba pozdravlja inicijativu Čebelarske zveze Slovenije da Organizacija ujedinjenih naroda 20. svibnja proglasi Svjetskim danom pčele.

Držimo da će obilježavanje Svjetskog dana pčele biti prigoda da se svi dobri ljudi svijeta, na taj dan, ujedine u zajedničkom vapaju „Sačuvajmo pčelu“, našu hraniteljicu i najistaknutiju čuvaricu svih bioraznolikosti našeg plavog planeta. Da će to biti dan koji će kroz godinu nadahnjivati akcije svih pčelara i ekoloških aktivista svijeta na senzibiliziranju javnosti prema pčeli i njenom značaju za opstanak svijeta kakvog poznajemo.

Hvala na ovoj izvrsnoj inicijativi!

S poštovanjem,

Damir Rogulja, predsjednik UP „Pčelinjak“

Ažurirano Utorak, 02 Prosinac 2014 11:36

Kurs iz Apiterapije
Autor Damir Rogulja   
Srijeda, 26 Studeni 2014 15:17

graphic1-2

Zbog velikog interesovanja polaznika iz Srbije i Regiona, Udruženje apiterapeuta API-BEO Beograd, organizuje novi stručno-edukativni kurs iz apiterapije.

Kurs je akreditovan od strane Zdravstvenog saveta Srbije br. A-1-614/14.

Teorijski deo nastave počinje 13.12.2014. deset dana u kontinuitetu, a praktična nastava će se održati početkom aprila 2015. godine prema terminu koji će biti preciziran naknadno.

Predavači su specijalisti pčelarstva, veterine, hemije, biohemije, farmacije, tehnologije, medicine i apiterapije iz Srbije i Regiona.

Broj polaznika je ograničen, tako da prednost imaju članovi Udruženja, a ostali prema redosledu prijave i uplate školarine.

Po završenom kursu polaznici stiču jedinstveno zvanje APITERAPEUT.

Cena kursa je 520 evra za članove Udruženja API-BEO, a 600 evra za ostale. Mesto održavanja kursa je u prostorijama Društva pčelara Beograd, ulica Molerova 13. Za učlanjenje u Udruženje ispunite pristupnicu na sajtu Udruženja www.apibeo.co.nr, i pošaljite na mejl Udruženja Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript ili se informišite na 064/157-7377 (Mirko).

ZA PLAĆANJE UNAPRED (PRVE RATE 200 EVRA DO 10.12.2014) UDRUŽENJE ODOBRAVA POPUST - 20% OD UKUPNOG IZNOSA)

Podpredsednik za kontinuiranu                                   Predsednik Udruženja API-BEO Beograd
edukaciju dr.sc.med.                                                    mr.sc. Žarko Stepanović, apiterapeut-pčelar

Zorica Plavšić, apiterapeut-lekar                                 064/339-7775

061/110-8992                                                             Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Ažurirano Srijeda, 26 Studeni 2014 15:32

3. Međunarodni skup pčelarskih organizacija - Slovenija
Autor Damir Rogulja   
Ponedjeljak, 24 Studeni 2014 13:23

2014-11_3_mkco_26_20. i 21. studenog 2014, održan je 3. Međunarodni skup pčelarskih organizacija u sjedištu Slovenskog Pčelarskog Saveza (ČZS) u Brdo pri Lukavici u Sloveniji, na temi osposobljavanje i uključivanje mladih u pčelarstvo. U izvanrednom režiranju Slovenskog pčelarskog vodstva cijelokupnog dnodnevnog programa, ulaskom u dvoranu, dalo se naslutiti po preciznoj organizaciji i profesionalnom pristupu kako se nalazimo na skupu visoke razine. Stolovi opremljeni imenima i državama sudionika, mikrofonima i slušalicama. U pozadini dvorane, za tu posebnu prigodu, postavljene su dvije kabine za simultano prevođenje, jer su službeni jezici rasprava bili slovenki i engleski. Neposredno prije ulaska, sudionici su također dobili svoj fascikl, sa rasporedom i tijekom skupa, zbornikom posebno izrađenim za ovu prigodu, edukacijskim materijalom Slovenskog Pčelarskog Saveza za mlade, te katalogom o slovenskom apiturizmu, sa člancima, primjerima i kontaktima. Nakon održane uvodne dobrodošlice predsjednika Boštjana Noča, gđe. Lidije Senič, voditeljice CZSe, te predstavnice ministarstva poljoprivrede, šumarstva i prehrane, gđe. Lidije Lipič Brlec, sudionici skupa su nastavili predstavljajući svoje pčelarske organizacije i kroz svoja izlaganja na velikom platnu predstavili svoj rad s mladima i njihovo uvođenje u pčelarstvo.

Ažurirano Ponedjeljak, 24 Studeni 2014 15:10
Više...

Više članaka...
<< Početak < « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » > Kraj >>